Πέμπτη 6 Αυγούστου 2009

πατατοσαλατα



16 σχόλια:

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Είμαι και νηστική... ακόμη δεν έβαλα μπουκιά στο στόμα μου, δεν πιάνεις από εκείνη την πατατοσαλάτα;


υ.γ. έτσι... για το "παράπονο"
να 'μαι εγώ το πρώτο σου σχόλιο

koulpa είπε...

ωωω ..καναρινί.. μου
μπαγιάτεψε λίγο.. αλλά θα σου φτιάξω καινούρια:):)
χαχα τι να κάνουμε.. έτσι είναι οι περιφεριακές σκηνές.. για να πατήσει θεατής πρέπει να προστρέξεις στην καλοσύνη των ξένων..:):)
τώρα μπορώ να κάνω νέο ποστ..:):)
υγ. ευχριστώ που συγκινήθηκες από το παράπονό μου:):)
καλησπερούδια φίλη μου:):)

ZouZouna είπε...

Mέσα στο παράπονο. Καλέ μου, στείλε προσκλήσεις για το φαγητό, για να κάνουμε και μπουρμπουλήθρες ύστερα ! γράφεις μια στη χάση και παραπονιέσαι...ωωωωω pampering...

Επι της ουσίας, θα επεξεργασθώ το βράδυ. Οπου βλέποντας και ένα κουτί μαγιο, στο χέρι, θα σου πω, κι ένα μυστικό.
παραμένω ξενηστικομένη
ζουζούνα η παινεμένη.

Heliotypon είπε...

Καλό το νέο (εγώ τώρα το είδα), αλλά μήπως γίνεται να διορθώσεις, έστω και τώρα τον τίτλο; "Μηδέ εσθιέτω" είναι το σωστό... Συγνώμη, αλλά φαίνεται ότι το απωθημένο μου είναι το δασκαλίκι... Τι να κάνω!

Heliotypon είπε...

Μπορώ να δώσω μιά παραλλαγή της πατατοσαλάτας; Είναι πιο σύνθετη, αλλά είναι πολύ νοστιμη.
Υλικά:
-Πατάτες βρασμένες τεμαχισμένες
-Αγγουράκια τουρσί τεμαχισμένα
-Κάπαρη
-Αυγά σφιχτά τεμαχισμένα
-Μαντανός ψιλοκομμένος
-Λάδι-ξύδι-αλάτι-πιπέρι.
Εκτέλεση δεν έχει. Απλώς ανακατέυετε όλα τα υλικά. Καλή όρεξη.

koulpa είπε...

xaxaxa ζουζουνιον μου
τόσο παράπονω και απάντησα μετά από τρίμηνο.. :):)
χαχαχα αλλά κι εσύ δε ξανάλθες..:):)
καλησπερούδια :):)

koulpa είπε...

xaxa heliotypon
καλώς ήλθες κι εδώ.. έξι έχω πλέον.. κάποια να ξεχνώ κάποια τα θυμάμαι.. :):)
χαχαχα με την ορθογραφία ένα μακρυνό γειά είχαμε.. το έψαξα στο γούγλη.. κι έβαλα την πιό χρησημοποιημένη βέρσιον.. δε μπορούσα να ξέρω ποιά ειναι η σωστή.. :):)
χαχα ναι η δική σου η είναι η κλασική πατατο σαλάτα σπίτιμας.. αλλά την βραστή πατάτα την αντιπαθώ.. και μόνο με την παταπλάνηση της μαγιονέζας μπορεί να την φάω χωρίς να την καταλάβω.. :):)
την καλησπέρα μου και χρόνια πολλά :):)

Κώστας είπε...

χμμμ πατάτα...μαγιονεζα...αυγά...
Τα..χαπάκια για την χοληστερήνη που τα έχεις :Ρ

Καλό φαίνεται!

ps: Τώρα το είδα το blog...Αν και παρατημένο, τα δύο...χειροποίητα βιντεάκια, τα σπάνε!

Mamouli είπε...

Και μετά από 1 βαζάκι μαγιονέζα αρχίστε τις γυμναστικές! Διότι δε σαας βλέπω να βγαίνετε σε καμία παραλία φέτος!

Yummy! Και σκεφτόμουνα τι να φτιάξω να φάω που είμαι νηστική από το πρωί..

koulpa είπε...

xaxaxa κώστα μου
τώρα το πήρα χαμπάρι.. δεν έρχομαι και συχνά εδώ.. σε κάποιο κρασάρισμα έχασα όλο μου το οπτικό ηλικό.. και δεν έχω κουζίνα εδώ.. ότι προλάβω όταν πηγάινο στην αγροτική μου κατοικία.. κάνα πάσχα και κάναν αυγουστο.. :):)
την καλησπέρα μου :):)

koulpa είπε...

χαχαχαχα mamoyli μου
καλώςήλθες.. καλά από τα 6 μπλογκζζζ μου αυτό διαλεξες; χαχα τυχαίο;;; :):)
χαχαχα ελεφαντάκι με μαγιό έχεις δει;.. ε θα έχεις δει.. :):)
καλησπερούδιαααα :):)

Xenia είπε...

ιιιιιιιιιιιιιιιιιιι υο εκανες στις πατατες ακαρδε χαχαχα :-P

koulpa είπε...

xaxaxaxa patatoula μου
είναι γερμανικής προέλευσης.. τουλάχιστον εγώ από γερμανίδα την έμαθα.. τί περιμένεις από τους γερμανους καλό; (εμένα μου άρεσε άσε με να λέω..) :):)
καλώς ήλθες στο παραμελημένο μου :):)
καληνυχτούδιααααα :):)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ρε συ, είσαι πολυτεχνίτης, αλλά ελπίζω όχι κι ερημοσπίτης!

koulpa είπε...

xaxaxa ασκαρδαμυκτί
έρημοσπιτης εντελώς.. :) :)
μα διάλεξες και ήλθες στο παραμελημένο μου.. κατά τύχη σε είδα.. :) :)
την καληνύχτα μου :) :)

fractal είπε...

Μιας κατάφερα να μπώ και εγω στο σπιτικό σου, και βρηκα στρωμένο τραπέζι....
μμμ θα το τιμήσω δεόντως...